ПРАВИЛА проживання в готелі «LIGHTHOUSE»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цi Правила регламентують основні вимоги щодо проживання в готелі «LIGHTHOUSE» і регулюють відносини між споживачами (фізичними особами. які проживають в готелі або мають намір скористатися її послугами) та готелем.
1.2. У Правилах терміни вживаються в такому значенні:
Готель - готель «LIGHTHOUSЕ»;
споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги готелю для власних потреб;
основні послуги - обсяг послуг готелю, що включаються до ціни номера;
розрахункова година - 12-00 за місцевим часом, при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день виїзду. Відлік доби проживання закінчується о 12-00 годині за місцевим часом наступного дня не залежно від часу фактичного заселення.
Час заселення до номеру встановлено о 14-00 дня заїзду.
За погодженням з адміністрацією та при наявності вільних номерів за додаткову плату у розмірі 50% вартості номеру можливий ранішній заїзд та пізній виїзд.
Продовження строку проживання в готелі понад розрахункову годину можливе лише за умови відсутності бронювання цього номеру іншою особою.
При заселенні від 0-00 години до 6-00 год. сплачується 100% вартості проживання; при заселенні від 06-00 год. до 12-00 год. оплачується 50% вартості проживання (при наявності вільних номерів та за погодженням з адміністрацією готелю).
При звільненні номера після розрахункової години і до 18-00 год. оплачується 50% вартості проживання за добу; при звільненні номера після 18-00 год. оплачується 100% вартості проживання за добу.
У випадку якщо споживач не звільнив номер до 12-00 дня виїзду такий споживач зобов’язаний сплатити штраф у розмірі вартості доби проживання та підлягає примусовому виселенню.
1.3. Оплатою проживання в номері готелю «LIGHTHOUSE» споживач підтверджує ознайомлення, згоду та обов’язок виконання цих правил.
1.4. Режим роботи готелю цілодобовий.

2. IHФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГИ
2.1. Готелем надаються основні послуги, що входять до вартості номера та передплачуються при заїзді споживачем:
- проживання в двомісному номері з одним ліжком;
- щоденне прибирання номеру;
- надання постільної білизни, рушників, халатів одноразових капців та засобів особистої гігієни (зміна полотенець здійснюється щоденно, постільної білизни – один на раз на три дні);
- телевізор, холодильник, кондиціонер, фен, доступ до мережі інтернет за допомогою WiFi.
- індивідуальний сейф;
- парко-місце на території стоянки готелю;
2.2. Готель за додаткову плату, на замовлення споживача, надає наступні послуги: послуги сауни; стирка та прасування речей споживача; послуги міні-бару.
2.3. Вартість послуг, що надаються готелем, визначається згідно діючих тарифів на час їх надання. Дітям до 3 років у супроводі дорослих послуги проживання в номері надаються безкоштовно без надання додаткового місця. Можливе надання додаткового місця у двомісному номері з доплатою у розмірі 50% вартості номеру.
2.4. При виході з готелю ключ від номеру необхідно здавати адміністратору. У разі втрати ключа від номеру, споживач зобов’язаний негайно повідомити про це адміністрацію готелю та сплатити вартість заміни замка згідно прейскуранту.
2.5. Споживач має право завчасно забронювати номер у готелі, здійснивши попередню оплату за бронювання у вартості 100 відсотків від вартості проживання у номері за кожну добу передбаченого користування. Передплата можлива готівковим або безготівковим розрахунком. Вказана передплата зараховується у вартість користування номером. В разі, якщо споживач не здійснить заїзд до номеру здійснена передплата (броня) не повертається.
При анулюванні замовлення більше ніж за 14 діб до замовленої дати заїзду в готель споживачу повертається 100% здійсненої ним передплати за бронювання.
При анулюванні замовлення у строк від 14 до 2 діб до замовленої дати заїзду в готель споживачу повертається 50% здійсненої ним передплати за бронювання.
При анулюванні замовлення у строк менший ніж 2 доби до замовленої дати заїзду в готель (за київським часом) здійснена споживачем передплата за брнонювання не повертається.

3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Номер надається споживачу при пред’явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїду за кордон, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, свідоцтво про народження неповнолітніх які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових - особове посвідчення або військовий квиток посвідчення яке видане за місцем роботи споживача та ін.) та здійснення оплати за проживання.
3.2. Готель забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки номеру під заселення.
3.3. Готель відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише якщо вони були окремо передані адміністрації готелю на зберігання.
3.4. У раз виявлення забутих речей готель за можливості повідомляє про це власника (за умови, що він відомий). Забуті речі зберігаються в готелі протягом шести місяців.
3.5. Споживачі зобов’язані дотримуватись цих Правил, правил пожежної безпеки, дотримуватись правил добросусідства, не створювати перешкод у відпочинку інших споживачів, не порушувати загальноприйнятих правил поведінки у суспільстві.
3.6. Споживачу дозволяється приводити гостей у номер тільки з дозволу адміністрації. У будь-якому разі гості споживача повинні звільнити готель не пізніше 20-00 години. За порушення цього правила споживач сплачує штраф у розмірі 1000 грн. та підлягає достроковому виселенню з номеру.
3.7. Споживач повинен завчасно (за 2 години) повідомити адміністрацію готелю про бажання передати номер після використання. У випадку не виконання вказаної вимоги передача номеру здійснюється у порядку черги.

4. В ГОТЕЛІ «LIGHTHOUSE» ЗАБОРОНЕНО
4.1. Паління сигарет, IQOS, GLO та подібних систем, кальяну в номерах та будь-яких приміщеннях готелю.
В разі виявлення цього факту споживач чи його гість зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 800 грн.
4.2. Винесення будь-яких речей з приміщень готелю та номерів, крім власних речей споживача.
4.3. Передавати ключ від номеру стороннім особам.
4.4. Залишати в номері сторонніх осіб.
4.5. Проносити та зберігати в номері вибухові, токсичні матеріали та зброю.
4.6. Порушувати спокій інших гостей, створювати шум.
4.7. Заселення та проживання в номері разом з тваринами. У разі виявлення цього факту споживач зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 1000 грн. та підлягає виселенню з номеру.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
5.1. Споживач при виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги заявленій якості має право вимагати усунення недоліків безоплатно протягом двох години.
5.2. Споживач зобов’язаний у повному обсязі відшкодувати завдані готелю збитки.
5.3. Готель звільняється від будь-якої відповідальності у випадку, якщо недоліки у наданих послугах спричинені форс-мажорними обставинами (відсутність електропостачання, водопостачання, газопостачання, інтернету та кабельного телебачення від постачальників вказаних послуг в зв’язку з аваріями/ремонтними роботами).

Дякуємо за розуміння і дотримання наших правил.

З повагою, адміністрація готелю «LIGHTHOUSE».